Vivix Penawar Kanser, Diabetes dan Sakit Jantung?

Kajian saintifik mendapati pengambilan RESVERATROL mampu membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kandungan gula dalam darah, anti-keradangan, bahan anti-kanser selain mampu mengawal berat badan.

Apa itu RESVERATROL?





Diantara MANFAAT/KEBAIKAN RESVERATROL

Kebaikan Resveratrol pada manusia

 

Kajian-kajian saintifik menunjukkan keberkesanan RESVERATROL:


1) ANTI RADANG


2) DIABETES


3) SAKIT JANTUNG



4) KANSER KOLON


5) KANSER PAYUDARA


6) KANSER PROSTAT


7) KANSER PARU-PARU



Apa kaitan di antara Resveratrol dengan VIVIX? 

VIVIX mengandungi 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol... kalau dah resveratrol dah boleh membantu pesakit kanser, kencing manis, sakit jantung dan dari strok...VIVIX mestilah dapat melakukan lebih itu!


Apa yang terkandung dalam VIVIX ni?

4 bahan Utama VIVIX

Apa yang hebatnya tentang Vivix Shaklee?

Fakta 1: Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

Fakta 2: Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.

Fakta 3: Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

Fakta 4: Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.

*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods

Resveratrol juga mampu melambatkan proses penuaan jadi VIVIX adalah kunci untuk anda kelihatan lebih muda dari usia. Sudah ramai rakyat Malaysia yang telah mencuba VIVIX dan berpuas hati hasilnya.

Hanya dengan RM15.83* sehari, anda mampu meningkatkan kesihatan anda dan nampak lebih muda

Nak tips lebih jimat? Hubungi saya sekarang! 

 

Email : vitasihat@gmail.com

Whatsapp: 012-6806251

Sms/call : 019-3802899



0 comments: