SET KESUBURAN SHAKLEE

Sebelum ni saya ada bercerita tentang kelebihan GLA dalam kesuburan wanita dan bagaimana membantu wanita untuk hamil. Tapi adakah cukup GLA sahaja?

Sebenarnya, menurut kajian yang dibuat oleh Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh dinaikkan dengan pengambilan Multivitamin & Multimineral. Jadi mari kita lihat satu persatu bagaimana Set Kesuburan Shaklee ini membantu dalam kesuburan.

Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi:
1) vitalea
2) B Complex
3) Vita-C
4) Alfalfa
5) GLA Complex

Set kesuburan shaklee untuk lelaki mengandungi:
1) Vita Lea
2) B complex
3) Vita C
4) Zinc Complex

Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.
Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 
Vita C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.
Alfalfa untuk wanita membantu dalam hal2 organ kewanitaan dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya. 
GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antaa kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. 
Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Gabungan nutrien di atas membantu untuk mendapatkan zuriat. Kita hanya berusaha tapi Allah menentukan. Yang penting jangan berhenti berusaha dan sentiasa berDOA kepada Allah SWT. 

Jika ingin dapatkan set hamil ini boleh hubungi vitasihat di :
vitasihat@gmail.com
0193802899
Distributor ID : 869618

**Harga istimewa khas untuk anda, tidak terdapat pada pengedar yang lain!!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments: