SET MENYUSU / MILK BOOSTER

SET MENYUSU
Ada diantara ibu-ibu diluar sana yang mengalami masalah kurang susu badan selepas beberapa bulan bersalin. Dan ada yang mengambil jalan mudah dengan menukar kepada susu formula, amat rugi bukan? Pelbagai faktor yang menyebab seseorang ibu itu kurang susu termasuklah kurang mengepam ketika bekerja, pemakanan yang tidak seimbang, penat dan stress. Semua faktor ini dapat kita atasi dengan sedikit usaha. Konsep mengepam ketika berjauhan dari anak perlu dan penting. Konsep 'demand n supply' amat perlu diutamakan disamping pengambilan makanan-makanan yang berkhasiat yang cukup untuk meningkat kesihatan dan kesegaran badan untuk mengelakkan badan dalam keletihan sekaligus membawa kepada stress. 

Tapi adakah kita yakin yang pemakanan kita seharian sudah cukup zat dan nutrisi? Jadi sudah ramai ibu-ibu diluar sana yang mengambil vitamin ibu menyusu untuk membantu tubuh sentiasa cukup zat. Ya, badan ibu mempunyai zat yang cukup susu yang disalurkan pada anak juga cukup zatnya. Jika tubuh sihat dan sentiasa dalam keadaan ceria insyaAllah dapat membantu menambah susu badan. Saya sendiri pun pernh mengalami kekurangan susu badan tetapi telah mengambil vitamin/suplemen yang betul, Alhamdulillah susu kembali meriah dan lebih pekat dari biasa. Pemilihan vitamin yg betul juga penting ya kerana diluar sana terdapat vitamin sintetik yg boleh mengundang bahaya pada kita. Untuk tahu tentang vitamin sintetik KLIK SINI

Rangkaian vitamin semulajadi Shaklee juga bagus dalam membantu ibu-ibu tambah susu badan. Produk tambah susu badan ini terdiri daripada : 
Set Menyusu Shaklee SET B

Terdapat 4 jenis vitamin penting dalam membantu menambah susu badan dan nutrisi untuk si ibu.. Si ibu sihat anak pon sihat bam bam lg..:)

Vitamin ibu menyusu tersebut:

1) Vitalea@ Multivitamin dengan formula zat besi : sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting dan perlu dalam menjami kesejahteraan secara am.

2) B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.

3) Vitamin C : sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.

4) Alfalfa : raja segala tumbuhan, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu MEMPERCEPATKAN PENGHASILAN SUSU IBU.

Full pack ni untuk 4 bulan. Harga amat berpatutan..

Takut dan Risau?
jangan risau kerana vitamin SHAKLEE adalah semulajadi dan berbeza dengan yg berada di pasaran.

Mahal?
Tidak mahal dan harga mampu beli..PM saya untuk dapatkan harga menarik!

Sesuai ke?
belum cuba belum tahu kan.. Nak try dulu 1 bulan bleh PM atau SMS azie ya 0193802899

cepat-cepat stok selalu cepat habis!!

vitasihat@gmail.com
0193802899
Distributor ID: 869618

0 comments: